20 Şubat 2015 Cuma

Dudaklaaarrr :)

 Şahsen kendim her gün şık şıkıdım giyinen,her gün düzenli makyaj yapıp - gece yatmadan önce çıkartan bir insan değilim. Geniş vakit aralıklarım olduğunda makyaj yapar , yanlış olduğunu bilsem de yatmadan önce çıkartabilecek enerjiyi bulamam. Ama  ufak tefek ipuçları biliyorum ve bunları sizinle paylaşmak istedim :)



Öncelikle dudaklar ! :)
Daha bakımlı,hafif kendinden kırmızı dudaklar için önerim ; - kuru diş fırçasıyla dudakları fırçalamak. Dudak; ölü deriden arınıyor ,  kan dolaşımı artıyor. Dudaktaki çizgilerin erkenden derinleşmesine böylelikle engel olunabilir . Ben fırçalarken biraz dudak kenarlarıma da taşıyorum. Tabii ki yüz derisine doğru taştığım anda fırçayı daha nazik kullanıyorum. Hele cildiniz hassas ise o bölgelerde aşırı kızarma,soyulma ve yanma olabilir. O yüzden dudaktan taştığımız anda hafifletiyoruz baskımızı :)  Bu bakım sonucunda dudaklar  daha parlak , kan dolaşımı arttığından dolayı biraz daha dolgun görünüyor ama bu tabii ki geçici. kan dolaşımı normal hale gelince o dolgunluk da gidiyor, kalıcı bir dolgunluk beklemeyin. Her gün yapımda vücut bu olaya adapte olup biraz dolgunluk kazanabilir  , ama bu dolgunluk çok mucizevi bir dolgunluk olmuyor,Üzgünüm :/

Bu fırçalamadan sonra "Dolgunlaştırıcı ruj"lardan kullanabilirsiniz.

Dolgunlaştırıcı rujlardan bir çoğunun içinde tarçın, mentol var. Bunların yakıcı etkisinden ötürü bir doku reaksiyonu gelişiyor ve yine bu dolgunluk geçici.

Kendi dudaklarımın inceliğinden şikayetçi olduğum için birçok ruj alıp kullandım bu şekilde ama pek bir sonuç elde edemedim. Sanırım dudak dolgunluğunun en kalıcı çözümü , dudağa dolgu enjeksiyonu yaptırmak.. :(

Dudak dolgunlaştırması için alıp kullandığım ürünleri şu an evde olmadığım için daha sonra paylaşacağım. Dediğim gibi birçok ürün kullandım ama burda mentolsüz tarçınsız , kollajen içerdiği söylenen rujları anlatacağım. Söylenen diyorum çünkü kozmetik ürünlerle dudak dolgunlaştırma bir ara hayli aldı başını gitti. Firmalar bizi kandırıyor mu,para tuzağına düşürüyor mu , yoksa gerçekten bize yardımcı mı bilemiyorum. Onaylı ürünlerin , onay almasında da bir takım alengirli olaylar döndüğünü okuduğumdan beri onaylarına güvenim de kalmadı benim şahsen. Bu sebeple daha çok kişisel yorumlara bakıp kullandım kullandıklarımı.

Birkaç güne geliyor ürünler, hoşçakalıınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder